Shop More Submit  Join Login
×



Details

Submitted on
September 15, 2011
Image Size
3.4 MB
Resolution
2000×1637
Thumb

Stats

Views
519
Favourites
3 (who?)
Comments
50

License

Creative Commons License
Some rights reserved. This work is licensed under a
Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 License.
×

Savvid has limited the viewing of this artwork
to members of the deviantART community only.

You can log in or become a member for FREE!

Because you asked for it and i remembered!!! :laughing:

We did play beach volley but I was feeling artistic more like the Doryphoros (= javelin bearer/thrower) of Polykleitos [link] :laughing:

Shitty camera is shitty camera i tried to smooth the stupid pixels but alas i couldn't . . . . :paranoid:
Changes are changes and i was feeling like it and cut my hair the day before. Funny, i cut them even more after few days...

Yes its official when something serious is happening to my life and changes it i cut my hair..... :|

I uploaded it in scraps hoping that you didn't check the 'watch scraps too' button 'cause i really don't want to harass all of my watchers with my sillyness.... ^^;

So.... I still wish i had Gabrielle's Reece body!!!! :giggle:
Add a Comment:
 
:iconc20gleason:
c20gleason Featured By Owner May 15, 2013  Hobbyist Writer
Heh, I remember when you first put this up and I looked up who Gabrielle Reece was. She still has nothing on you Yan. :)

And then there was the spanking. :XD: It's been awhile since we've done that. :meow: How bout a line up of spanks for old time sakes huh? :D

:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:
Reply
:iconsavvid:
Savvid Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Omg the spanking!!!!!! :rofl: heheeheheheheheeheheh I so forgot about it!!! So yeah I must as well!!!
:spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank::spank:

Meh, Reece at least still has the same body, I am not as fit as back then! :XD:
Reply
:iconc20gleason:
c20gleason Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Writer
Gotta love the spanking. :rofl:

Also I'm 100% sure that you still look great no matter what. :)
Reply
:iconsavvid:
Savvid Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
Fairly great that's true! :facepalm: :XD: :rofl: :laughing:
Reply
:iconc20gleason:
c20gleason Featured By Owner May 16, 2013  Hobbyist Writer
:rofl: :glomp:
Reply
:iconpatrick2011:
Patrick2011 Featured By Owner Apr 12, 2013
:iconsoveryfirmplz::dummy::lol::iconcrocyayplz:
Reply
:iconsavvid:
Savvid Featured By Owner Apr 12, 2013  Hobbyist Digital Artist
:iconlarunplz:
Reply
:iconewo69:
Ewo69 Featured By Owner Jan 15, 2012  Hobbyist Writer
Okay Yan, 2 things:

1. Who's Gabrielle Reece? (google-ing) Yan, just one thing I need to say : YOU MAKE GABRIELLE REECE LOOK LIKE A COCKROACH, you are absolutely stunningly extraordinarily unbelievably beautiful my friend!!!! (using thesaurus: tick! :D). Also, is it possible for an Australian's brain to suddenly implode then get blasted to pieces and to shit himself out of disbelief spontaneously? Because I think I just did that :la:!

2. You do boxing? Yan, this is probably a massive coincidence but I actually do boxing as well! Are you standard or southpaw? Also, have you learnt a certain style of boxing (e.g. Muay Thai). Also have you <blah, blah, blah, boxing, blah, blah, blah>

T'mio: He means whether you throw a jab with your left or right hand and whether it is just standard or kick-boxing.
Reply
:iconsavvid:
Savvid Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist Digital Artist
hahahahahah :huggle: You are so kind Ed, thank you so much!!!! :huggle: As for the boxing, don't think that I am doing much!!I just 'learned' how to 'punch' so I can keep myself 'fit' - - -and blow off some steam!!! :XD: Right hand and standart, though I started kick boxing.. but I quit it after 4 - 5 lessons... personal bullshit!!! :D hahaha :meow: And yaaaaaaay for massive coincidences!!! :dummy:
Reply
:iconewo69:
Ewo69 Featured By Owner Jan 16, 2012  Hobbyist Writer
No Yan, I'm not being kind, just stating the truth my friend :). Yes, massive coincidences are now my favourite things!!!
Reply
Add a Comment: